ON MY OWN

ON MY OWN

و به نام گناه که ثابت میکند تو آدمی و او خدا

نت ، آکورد ، متن و دانلود آهنگ یار دبستانی من با صدای فريدون فروغي

فریدون فروغی

 

نت آهنگ یار دبستانی من با صدای فریدون فروغی

آکورد آهنگ یار دبستانی من با صدای فریدون فروغی

Gm          Bb                       A                                               Dm

يار دبستاني من ،‌ با من و همراه مني ... چوب الف بر سر ما ،‌ بغض من و آه مني

Gm           Bb                         A                                                         Dm

حك شده اسم من و تو ، رو تن اين تخته سياه ... تركه ي بيداد و ستم ،‌ مونده هنوز رو تن ما

Gm                                          F              Dm                                   Gm

دشت بي فرهنگي ما ،‌ هرزه تموم علفهاش ... خوب اگه خوب ، بد اگه بد مرده دلاي آدماش

Gm                                         F         Dm                                       Gm

دست من و تو بايد اين ،‌ پرده ها رو پاره كنه ... كي ميتونه جز من و تو ،‌ درد ما رو چاره كنه

متن آهنگ یار دبستانی من با صدای فریدون فروغی

یار دبستانی من با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش
خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

یار دبستانی من با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

یار دبستانی من با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش
خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کن

یار دبستانی من با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

 دانلود آهنگ یار دبستانی من با صدای فریدون فروغی

دانلود آهنگ یار دبستانی من با صدای فریدون فروغی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


All About Me :)

خان و خادم دیدم و مخلوق خالق ندیدم.
خاتون و خواجه دیدم و خالق مخلوق ندیدم.
اما هرچه را که ندیدم در چشمان کور عالم دیدم.
......................................
بر احساس ضرب خورده ام و سوار بر جسم باکره ام
میتازم از این قیل و قال تنهایی به سوی بیابانی نمادین
که هرچند دخترانش از خاک اند و خار اما می ارزند به صد گلبرگ و رنگ دختران خزان
-Sako-

Join Us

Join us in YouTube Join us in Telegram

documentary

    مستند سرای هیمن


    مستند سرگذشت محمد اوراز