ON MY OWN

ON MY OWN

و به نام گناه که ثابت میکند تو آدمی و او خدا

نت ، آکورد ، متن و دانلود آهنگ هدیه با صدای سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی

نت آهنگ هدیه با صدای سیاوش قمیشی

آکورد آهنگ هدیه با صدای سیاوش قمیشی

D       A        Em                        D                       Em                  D

وقتی دستام خالی باشه وقتی باشم عاشق تو    غیر دل چیزی ندارم که بدونم لایق تو

D         A           Em                          D                     Em            D

دلمو از مال دنیا به تو هدیه داده بودم           با تموم بی پناهی به تو تکیه داده بودم

D      A        Em                             D        Gm          G                D

هربلایی سرم اومد همه زجری که کشیدم     همه رو به جون خریدم ولی از تو نبریدم

D          A       Em                            D        Gm          G                   D

هرجا بودم با تو بودم هرجا رفتم تورودیدم    تو سبک شدن تو رویاهمه جا به تو رسیدم 

D        A          Em                        D                      Em               D

اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی      اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی 

D        A          Em                         D                      Em               D

بدون اینو که دل من شده جادو به طلسمت    یکی هست اینور دنیا  که تو یادش مونده اسمت

 

 متن آهنگ هدیه با صدای سیاوش قمیشی

 وقتی دستام خالی باشه ، وقتی باشم عاشق تو
غیر دل چیزی ندارم ، که بدونم لایق تو

دلم و از مال دنیا ، به تو هدیه داده بودم
با تموم بی پناهی ، به تو تکیه داده بودم

هر بلایی سرم اومد ، همه زجری که کشیدم
همه رو به جون خریدم ، ولی از تو نبریدم

هرجا بودم با تو بودم ، هرجا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا ، همه جا به تو رسیدم

اگه احساسم و کشتی ، اگه از یاد منو بردی
اگه رفتی بی تفاوت ، به غریبه سر سپردی

بدون اینو که دل من ، شده جادو به طلسمت
یکی هست اینور دنیا ، که تو یادش مونده اسمت

هر بلایی سرم اومد ، همه زجری که کشیدم
همه رو به جون خریدم ، ولی از تو نبریدم

هرجا بودم با تو بودم ، هرجا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا ، همه جا به تو رسیدم

هر بلایی سرم اومد ، همه زجری که کشیدم
همه رو به جون خریدم ، ولی از تو نبریدم

هرجا بودم با تو بودم ، هرجا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا ، همه جا به تو رسیدم

دانلود آهنگ هدیه با صدای سیاوش قمیشی

دانلود آهنگ هدیه با صدای سیاوش قمیشی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


All About Me :)

خان و خادم دیدم و مخلوق خالق ندیدم.
خاتون و خواجه دیدم و خالق مخلوق ندیدم.
اما هرچه را که ندیدم در چشمان کور عالم دیدم.
......................................
بر احساس ضرب خورده ام و سوار بر جسم باکره ام
میتازم از این قیل و قال تنهایی به سوی بیابانی نمادین
که هرچند دخترانش از خاک اند و خار اما می ارزند به صد گلبرگ و رنگ دختران خزان
-Sako-

Join Us

Join us in YouTube Join us in Telegram

documentary

    مستند سرای هیمن


    مستند سرگذشت محمد اوراز