ON MY OWN

ON MY OWN

و به نام گناه که ثابت میکند تو آدمی و او خدا

نت ، آکورد ، متن و دانلود آهنگ سلطان قلب ها با صدای عارف

عارف

نت آهنگ سلطان قلب ها با صدای عارف

آکورد سلطان قلب ها با صدای عارف

یه دل میگه(Am)برم برم یه دلم میگه(Dm)نرم نرم

 طاقت ندا(Am)ره دلم دلم بی تو(E)چه کنم.

(سکوت ریتم)پیش عشق(Am)ای زیبا زیبا خیلی کوچیـ(Dm)که دنیا دنیا

با یاد تو(Am)ام هرجا هرجا تر(E)کت نکنم(Am)

(سکوت ریتم)سلطان قلبـ(Dm)م تو هستی توهستی دروازه ها(Am)ی دلم راشکستی

 پیمان یا(E)ری به قلبم تو بستی با من پیوسـ(Am)تی

(سکوت ریتم)اکنون اگر(Dm)از تو دورم به هر جا بر یار دیـ(Am)گر نبندم دلم را

 سر شارم از(E)آرزو و تمنا ای یار زیـ(Am)با

متن آهنگ سلطان قلب ها با صدای عارف

یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنم
پیش عشق ای زیبا زیبا
خیلی کوچیکه دنیا دنیا
با یاد توام هرجا هرجا
ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی
دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی
یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنم
پیش عشق ای زیبا زیبا
خیلی کوچیکه دنیا دنیا
با یاد توام هرجا هرجا
ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی
دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی
اکنون اگر از تو دورم به هر جا
بر یار دیگر نبندم دلم را
سرشارم از آرزو و تمنا ای یار زیبا

دانلود آهنگ سلطان قلب ها با صدای عارف

دانلود آهنگ سلطان قلب ها با صدای عارف


نظرات شما عزیزان:

راحیل
ساعت2:57---21 شهريور 1395
واقعا اهنگ زیبا و خاطره انگیزیه

مرسی


محمد
ساعت14:57---20 تير 1395
ممنون از شما میشه بگی ریتمش چند چندمه

taranom
ساعت8:52---10 تير 1395
mccccccccc

maniya
ساعت17:36---2 تير 1395
mamnon aliiiiii bod

فوژان
ساعت14:30---4 خرداد 1394


فوژان
ساعت22:14---3 خرداد 1394
سلام فوژانم 11 سالمه و واقعا عاشق این اهنگم مرسی

رویا
ساعت11:01---1 بهمن 1393
خییییییییلی مممنونٰمن عاشق این آهنگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


All About Me :)

خان و خادم دیدم و مخلوق خالق ندیدم.
خاتون و خواجه دیدم و خالق مخلوق ندیدم.
اما هرچه را که ندیدم در چشمان کور عالم دیدم.
......................................
بر احساس ضرب خورده ام و سوار بر جسم باکره ام
میتازم از این قیل و قال تنهایی به سوی بیابانی نمادین
که هرچند دخترانش از خاک اند و خار اما می ارزند به صد گلبرگ و رنگ دختران خزان
-Sako-

Join Us

Join us in YouTube Join us in Telegram

documentary

    مستند سرای هیمن


    مستند سرگذشت محمد اوراز